Tuesday, March 8, 2011

Sejarah Bekas Kekasihku Liyana


Sejarah Bekas Kekasihku




Mastering Multiple Position Sex: Mind-Blowing Lovemaking Techniques That Create Unforgettable Orgasms
 
Liyana adalah panggilan manja bekas kekasihku. Kami berdua kerap kali menikmati persetubuhan bersama. Aku sememangnya teramat geram dengan Liyana kerana dia mempunyai tubuh yang amat montok sekali. Buah dadanya kecil dan comel seperti buahdada budak sekolah tetapi bontot Liyana lebar dan peha dia gebu dan bersih seperti gadisyang telah subur. Itu yang membuatkan aku selalu geram padanya. Ketika dia di rumah, dia sentiasa berbogel kerana lebih selesa lagi puncuaca agak panas ketika itu. Mama dan ayah dia tidak kisah walaupun Liyana telah berusia belasan tahun. Malah ayahnya lebih suka kalau anak daranya itu tidak berpakaian di rumah kerana dia juga berahi dengan bentuk tubuh Liyana yang gebu dan subur itu.Pada satu ketika dia berkemban setelah selesai mandi untuk menuju ke biliknya, tuala kemban Liyana terlondeh betul-betul di hadapan ayahnya yang ketika itu menonton bersama Mamanya dan adik-adiknya di ruang tengah. Bayangkanlah kegebuan tubuh subur belasan tahun Liyana terserlah di depan mataayahnya. Apatah lagi ketika itu tubuhnya amat gebukerana baru sudah mandi. Liyana lalu mencapai tualanya lalu berlari masuk ke dalam biliknya tetapibelum sempat dia menutup pintu ayahnya menahan dan masuk bersama-sama Liyana. Tanpa berkata-apa ayahnya menolak lembut tubuh bogel Liyana ke atas katil lalu Liyana tertiarap menampakkanbelahan bontotnya yang gebu dan tembam itu. Bibir pantat Liyana kelihatan sedikit merekahmenampakkan saluran pembiakan gadis subur itu. Tanpa dapat mengawal nafsu lagi, ayahLiyana lalu memeluk bontot gemuk anaknya yang sudah sedia tertonggeng itu. Liyana tidak melawan kerana dia sangka ayahnya berbuat begitu kerana ayahnya itu terlalu sayangkandia. Sememangnya Liyana amat manja dengan ayah dan Mamanya. Ayahnya lalu menyingkap kain pelikat yang dipakai lalu memegang dan mengarahkan kepala zakar yang besar itu ke arah bibir pantat anak gadisnya. Sambil itu dia berkali-kali berkata diasayangkan Liyana. Bontot sudah membuka, pantat sudah merekah alurnya, dan zakar durjanaitu disumbatkan perlahan-lahan memasuki belahan bontot yang subur dan matang itu. 

 Mastering Multiple Position Sex: Mind-Blowing Lovemaking Techniques That Create Unforgettable Orgasms

Ia tidaklah begitu sukar kerana sebelum itu Liyana telahpun biasa disetubuhi oleh aku. Terjerit ayahnya kerana kenikmatan merasai keenakan tubuh anak gadisnya itu. Jeritan nikmat itu telah mengejutkan Mama dan adik-adik Liyana lalu mereka bergegas ke bilik itu. Apa yang mereka lihat sungguh tidak disangka.Kelihatan Liyana sedang tertonggeng dengantinggi sambil merengek-rengek manja manakala ayahnya pula sedang begitu bernafsu meratah punggung Liyana yang subur dan berlemak itu. Zakar besar Pak Ewan kelihatan berlendir-lendir menjolok-jolok ke dalam punggung Liyana dengan rakus. Kehadiran Puan Kamariah tidak dipedulikan Pak Ewan kerana tubuh anak gadisnyajauhlebih enak daripada tubuh isterinya manakalaPuan Kamariah hanya tergamam melihat suaminya begitu bernafsu cuba untuk membuntingkan anak gadisnya sendiri. Setelah menjamah dengan puas tibalah masanya untuk Pak Ewan memuntahkan benih maninya. Dengan mesra dia memeluk erat bontot montok Liyana lalu berbisik kepadanya "Kak Long tahan ya Kak Long... Ayah nak taburkan benih pekat ayah dalam bontot Kak Long...". Liyana merengek manja "Mancut ayah... Ceratkan mani ayah pekat-pekat dalam pantat Kak Long...". Ayah Liyana menyondol pantat subur gadis manja itu semahu-mahunya sehingga anak gadis remajanya itu terkencing-kencing di atas tilam. Bayangkanlah kecomelan gadis itu yangsedang menonggeng tinggi sambil pantat remajanya memancutkan air kencing dengan Serentak dengan itu, dengan disaksikan oleh Mama dan adik-adik Liyana, ayahnya memancutkan sepuas-puasnya benih jantan yang pekat dan banyak ke dalam tubuh suburLiyana yang sedia untuk dibuntingkan itu. Tersengguk-sengguk zakarnya merasai kenikmatanmemancut benih ke dalam tubuh anak gadisnya sendiri. Benih pekat yang memutih itumeleleh dengan nikmat ke dalam saluran pembiakan Liyana untuk bercantum dengan telur di dalam rahim subur Liyana. Kelazatan bersetubuh sebegitu rupa pasti yang membuntingkan gadis sesubur Liyana. Semenjak daripada kejadian itulah Liyana sentiasa berbogel di rumah. 



Malah sekali-sekala dia berani juga berbogel sambil menyidai pakaian atau menyapu halaman rumah. Budak-budak bujang yang duduk berjiran dengan Liyana memang selalu mengintip setiap inci tubuh segaritu sambil melancap. Sambil itu mereka juga menyimpan dendam untuk merogol Liyana beramai-ramai. Mereka tidak sabar untuk menjolok bontot tembam yang mereka intip setiap hari itu. Mereka tidak sabar untuk merasai nikmat untuk memancut sepuas-puasnya dalam tubuh yang ranum dan subur itu. Aku juga tahu bahawa Liyana pernah disetubuhi sebelum aku. Ketika itu dia berumur 14 tahundan beradadi tingkatan dua. Aku tahu dia pernah belajar bercinta dengan rakan sekolahnyatetapi pada asalnya aku tidak tahu budak itu sempat menikmati tubuh muda Liyana. KataLiyana kepadaaku, dia dijamah sebelum budak itu pergi ke luar negeri. Aku pernah terfikir, betapa bertuahnya budak itu kerana dapat menikmati tubuh segar Liyana. Aku dapat bayangkan budak itu mendengus keenakan ketika memancutkan keputihan benih pekatnyake dalam pantat muda Liyana ketika itu. 



Tentu tubuhnya kejang untuk mencerat dengan deras dan banyak ke dalam rongga pantat Liyana yang segar dan ranum itu. Mana tidaknya, tubuh budak sekolah berusia 14 tahun, tentu manis dan enak rasanya. Aku rasa budak itu tentu menjerit kenikmatan sewaktu benih jantannya mencerat dengan pekat ke dalam bontot matang Liyana dan Liyana pula mesti menonggengkan duburnya setinggi mungkin untuk membenarkan benih pekat itu masuk jauh ke dalam rahimnya. Kata Liyana dia cintakan budak itu dan sebab itulah diamenghadiahkan keenakan tubuh segarnya untuk disetubuhi. 

101 Sex Positions: Steamy New Positions From Mild to Wild 

Malah Liyana telah merelakan tubuhnya diratah setiap hari oleh budak itu dengan harapan supaya dia dibuntingkan sebab Liyana tahu membuntingkan gadis adalah perkara yang paling nikmat sekali. Aku dapat bayangkan Liyana telah membiarkan dubur segarnya di jamah oleh budak itu atas alasan cinta. Alangkah bertuahnya budak lelaki itu. Menurut Liyana, semenjak dia berpisah dengan aku, tubuh montoknya telah menjadi rebutan ramai. Malah coursemates dia selalu berebut untuk keluar dengan dia dengan harapan supaya Liyana berjaya dipujuk untuk dinikmati. Aku pernah bertanya Liyana kekasihnya selepas aku berjaya meratah tubuh dia. 

"Tentu sekali!" Jawabnya. Liyana bercerita bahawa lelaki itu merengek meminta untuk menikmati keenakan dubur Liyana hampir setiap hari. Kata Liyana, dia pernah bersetubuh dengan lelaki itu semasa dia masih lagi bersama aku. Ketika itu aku berada di London dan dia sering keluar bersama lelaki ini. Pada satu ketika lelaki ini membawa Liyana balik kerumahnya lalu dia disetubuhi seramai empat lelaki di rumah kekasih barunya itu. Liyana katasetiap lelaki yang menyetubuhinya ketika itu memancut sambil menjerit-jerit kenikmatan. Mereka kata Liyana lah gadis Melayu yang paling enak dan lazat yang pernah mereka jamah. Aku percaya kerana sememangnya tubuh Liyana sangat enak ketika disetubuhi. Semua lelaki Paling seronok kalau Liyana memakai seluar pendek. Pasti mencanak zakar setiap lelakikalau melihat dia. Pengalaman menikmati tubuh seenak tubuh Liyana pasti tidak pernah aku lupakan. Walaupun aku telah berkahwin, rengekan manja Liyana setiap kali zakar akumenjolok masuk jauh ke dalam cipapnya masih lagi terdengar di telingaku. Liyana adalahgadis yang sangat manja. 

Kemanjaan itulah yangpasti gagal ditolak oleh setiap lelaki untuk meratah tubuhnya. Kemanjaan itu jugalah yangmembuat aku terlalu geram pada satu ketikalalu aku telah berjaya membuntingkan Liyana. Pancutan mani yang aku rasakan ketika membuntingkan dia adalah yang paling enak yang pernah aku rasa. Penzinaan kami ketika itu telah sempurna. Tubuh subur yang disertakan dengan dubur yang lazat telah mencantumkan benih pekat aku bersama telur matang dia. Itu adalah kemuncak nikmat dunia. Pada ketika itu setan-setan telah menyeru supaya aku membuntingkan gadis itu kerana kedudukan bontot Liyana yang ketika itu menonggeng dengan tinggi sekali malah ketika itu dia sedang cukup subur dan matang. Aku memeluk dubur tembam dia dengan erat lalu meminta untuk memancut. Dia menganggukkan kepalanya lemah lalu melentikkan bontot lebarnya setinggi mungkin supaya zakarku terbenam sedalam-dalamnya. Ketika itu juga dia telah membuka belahan duburnya supayabenih maniku boleh meleleh dan bertakung di dalam tanpa tertumpah sedikit pun. 

Aroma cipap dan duburnya sungguh menyelerakan dan membuatkan buah zakarku menghasilkan benih mani dengan begitu banyak dan pekat sekali. Pada ketika zakarku hampir sekali untuk meceratkan benih pekat yangberlumba-lumba untuk memancut keluar, Liyana merengek manja dan merayu supaya dia dibuntingkan. Dia sempat mengugut aku kerana katanya dia akan dibuntingkan dengan benih lelaki lain kalau aku sendiri tidak mengambil peluang itu. Peluang ini tidak aku persiakan lalu aku menyantakkan zakarku sedalam-dalamnya dan sambil aku mendengus dan menggigil, benih maniku mencerat-ceratkeluar melalui kepala zakarku dengan deras terus ke dalam rongga cipap Liyana yang sedang menadah dengan setianya. Keenakan yang aku nikmati tiada taranya lalu aku terjerit kenikmatan. 

Next Position PleaseLiyana juga menjerit-jerit dengan kuat sekali memaksa aku mengepam habis air maniku kedalam cipapnya. Maniku meleleh dengan begitu pekat dan banyak sekali sehingga akumenggigil-gigil dan air liurku meleleh ke atas belakang Liyana yang masih lagi menonggeng- nonggeng. Aku rasa ada sekurang-kurangnya 10 das pancutan aku lepaskan ke dalamdubur yang ranum subur itu. Rongga cipap Liyana tidak mampu ...untuk menampung air benihaku yang begitu banyak itu lalu ia meleleh perlahan-lahan melalui alur belahan duburnya.

Setelah habis air maniku dipancutkan Liyana dengan rakus menarik keluar zakarku lalu menyonyot saki-baki air mani yang masih ada. Raut wajahnya seperti meminta simpati supaya aku mengeluarkan lebih banyak air mani untuk dihisap dan ditelan. Buah zakarku diusap-usap lembut untuk melepaskan titisan benih terakhir. Selepas itu zakarkudimasukkan semula ke dalam bontotnya dan kami tertidur kepuasan sambil berbogel. Banyak sebenarnya yang hendak aku ceritakan tentang pengalaman persetubuhan Liyana. Aku sebenarnya masih terasa sakit hati sebabditinggalkan dia. Mana tidaknya, aku masihbelum puas menikmati keenakantubuh dia. Kita boleh rasa kesuburan tubuh dia, terutama sekali di bahagian bontot dia. Rasanya sungguh enak dan berlemak. Kalau tidak cukup hebat, memang cepat terpancut disebabkan kelazatan rongga cipap dan dubur dia


Bayangkanlah kenikmatan yang Syamsul pernahrasa ketika menjamah Liyana semasa diamasih bersekolah. Tentu Syamsul menyesal berpisah dengan Liyana yang akhirnya jatuh ketangan aku. Tetapi aku tahu Liyana pernah bersetubuh dengan Syamsul semasa dia sudahmenjadi awek aku ketika lelaki itu balik bercuti. Menurut Liyana Syamsul mencari dia di rumahdan mengajak dia keluar. Aku masih di Londonketika itu. Ketika berada di hotel, Syamsul telah memujuk dia dengan kata-kata manis untuk mencari jalan merasai keenakan tubuhLiyana. Seperti biasa, Liyana yang manja mengikut saja kata-kata lelaki itu lalu dia disetubuhiketika itu juga di hadapan emak Syamsul. Liyana sampai hati menceritakan betapa Syamsul memancut kepuasan apabila bersetubuh dengan dia. Malah emak Syamsul sanggup meramas-ramas punggung anaknya supaya pancutan benih anaknya itu deras dan pekat ke dalam tubuh montok Liyana. 

Kata Liyana, Syamsul memilih supaya dia menonggengkan duburnya setinggi mungkin untuk melakukan ceratan benih maninya. Apabila dubur ranum Liyana telah terbuka luas, ketikaitulah Syamsul melakukan jolokan yang paling dalam untuk merasai kemanisan memancut di dalam dubur seorang gadis yang cukup matang dan subur. Bukan Syamsul sahaja yangberjaya meratah belahan bontot bekas awek aku ini. Selain daripada ayahnya, adik-adik lelaki Liyana juga tidak berupaya menahan nafsu jantan mereka yang bergelora setiap kali mereka melihat kegebuan tubuh kakak mereka yang sentiasa bertelanjang bulat di rumah. Mana tidak, Fahriz dan Fazrul sentiasa dipaparkan dengan pandangan yang sangat menyelerakan setiap kali mereka berada di rumah. Bila mereka ke dapur, mereka lihat kakak mereka memasak sambil berbogel. Apabila mereka ke tandas, mereka lihat Liyana sedangkencing. Mana tidak menegang zakar mereka bila terpandang cipap kakak mereka sendiri sedangmemancutkan air kencing atau melihat punggung kakak mereka sendiri bergoyang-goyang ketika sedang mengacau sesuatu dalam kuali ketika memasak di dapur. Aku rasa merekajuga mesti pernah terlihat aku dan kakak mereka melakukan persetubuhan di rumah mereka. 

Liyana bercerita, pada satu ketika sedang dia meniarap sambil berbogel di dalam bilik membaca majalah,Fahriz datang dan tanpa berkata apa-apa terus menyumbatkan batangzakarnya ke dalam belahan bontotnya. Liyana agak terkejut tetapi dia juga memahami gelodak nafsu Fahriz selama ini. Tusukan Fahriz telah membawa zakarnya jauh ke dalam bontot Liyana untuk merasai keenakan rongga duburnya. 

The Anal Sex Position Guide: The Best Positions for Easy, Exciting, Mind-Blowing Pleasure
Kak Liyana

Zakarnya termasuk sehingga kepangkal dan Fahriz terjelepuk sambil menggigil menahan kenikmatan yang dirasainya. Liyana berasa kasihan dengan kerakusan Fahriz yang tidak berpengalaman itu lalumententeramkan adiknya "Fahriz... Sabar... Jamah tubuh Kak Long perlahan-lahan sampaipuas ya...". Nasihat kakaknya tidak diendahkan. Keenakan yang dirasai melampau-lampau. Bontot gemuk yang tertonggeng itu disontot dengan rakus dan dalam. Liyana hanyamerengek-rengek manja sambil adiknya itu terjolok-jolok ke dalam bontotnya sambil menjerit-jerit kenikmatan "Kak Long! Kak Long! Enaknya bontot gemuk Kak Long! Fahriz nak pancut dalam!". Apabila mendengar rayuan nikmat Fahriz, Liyana melentikkan duburnya ke atas dan itu membenarkan zakar Fahriz tertusuk jauh ke dalam rongga duburnya yang enakdan hangat itu. TelurFahriz terasa berdenyut-denyut mengepam benih mani untuk dipancutkan ke dalam dubur subur dan ranum kakaknya sendiri. 


Dia tidak dapat mengawal nafsunyalalu membogelkan diri sendiri dan masuk ke dalam tandas. Dia juga mencangkung di belakang kakaknya lalu cuba untuk menjolok bontotkakaknya dari belakang. Liyana yang mengetahui Fazrul ada di situ untuk melakukan persetubuhan menonggengkan lagi duburnya supaya lebih mudah dijolok. Akhirnya zakarbertuah itu berjaya memasuki rongga dubur Liyana yang sedikit terbuka. Air kencing Liyanayang bercampur dengan air mazi Fazrul memudahkan zakarnya yang tidak berapa besar itumemasuki rongga dubur yang hangat itu sehingga ke pangkal. Sambil Liyana kencing dengan banyak sambil itulah Fazrul tersengguk-sengguk merasai kenikmatan menjolok dubur gadisyang subur itu. Terjerit-jerit budak sekolah itu kerana batang zakarnya dikepit dengan kemas oleh belahan bontot kakaknya yang padat danlebar itu. Sebentar saja maka air mani pertama Fazrul mencerat-cerat keluar daripada zakarnya terus ke dalam lubang najis kakaknya itu. Terketar-ketar dia merasai keenakan pancutan benihnyayang amat banyaktadi. Liyana hanya tersenyum Pernah sekali aku bersetubuh dengan Liyana disaksikan oleh ahli keluarganya. Ketika ituMama Liyana telah mengajak aku datang ke rumah tanpa sebab kenapa. Sesampainya aku ke rumah Liyana, Mamanya terus menarik aku supaya dekat kepadanya sambil aku tertanya- tanya. Puan Kamariah terus membogelkan akudan mengusap-usap zakar aku denganlembut. Aku hanya membiarkan sahaja dan zakar aku telah menjadi tegang dengan begitu cepat sekali. Selepas itu dia mengulum zakar aku dengan rakus sehingga berdenyut-denyut rasanya. Pak Ewan hanya membiarkan sahajaisterinya berbuat begitu. Serba-salah jugaaku dibuatnya. 

Akhirnya Puan Kamariah memberitahu aku sebab dia mengajak aku datang. Katanya diaada hadiahuntuk aku. Hadiah ituadalah anaknyasendiri - Liyana! Katanya, dia mahu sangat melihat aku membuntingkan anaknya. Sejurus itu Liyana pun keluar ke ruang tamu sambil berbogel dalam keadaan yang paling segar dangebu sekali. Tentu Liyana tengah suburdanmatang fikirku. Serta-merta zakar aku tersengguk-sengguk dan dengan serta-merta aku memeluk Liyana dan meniarapkannya di atas tilam yang sudah tersedia di ruang tamu itu.Dengan rakus aku membuka belahan bontot montoknya itu lalu aku menyumbatkan zakar aku sedalam-dalamnya. Ayah dan Mama Liyana hanya tersenyum melihatkan gelagat akuyang rakus itu. Mereka datang hampir kepada kami yang sedang enak bersetubuh untukmelihat dengan lebih dekat lagi bagaimana bontot anak gadis mereka membuka luas untukkemasukan batang zakarku. Aku menjolok bontot lebar Liyana dengan dalam dan perlahan. Sambil itu kami berdua mendengus-dengus keenakan. Lendir Liyana meleleh-leleh keluar menyebabkan zakar aku melekit-lekit. Mama Liyana pula meramas-ramas punggung aku supaya aku dapat memancut denganderas dan banyak nanti.
Dia juga tidak henti-henti merayu aku supaya membunting anak gadis dia yang sedang ranum dan subur itu. Pelukan aku pada tubuh montok Liyana semakin erat. Kenikmatan yang aku rasa semakin sampai ke kemuncak. Air mani aku mula berebut-rebut untuk diceratkan ke dalam rongga cipap yang lembut dan berlendir itu. Telur-telur di Air liur aku meleleh-leleh keluar menandakan keenakan yang tiada tandingannya. Manis, enak, lazat, berlemak sungguh rasanya bontot gadis subur ini. Akhirnya, dengan jolokan yang amat dalam dan dengan jeritan yang amat kuat daripada mulutku, aku memuntahkanbenih-benih jantan yang amat pekat dan banyak ke dalam bontot tembam Liyana. Tertonggeng-tonggeng Liyana menerima pancutan-pancutan deras air maniku ke dalam rongga pantatnya. Kejang seluruh tubuhku untuk mencerat terus ke dalam rahim suburLiyana. Ketika itu Mama dan ayah Liyana tersenyum kepuasan melihatkan rahim anak gadis mereka telah dipenuhi dengan benihku. Membuak-buak keputihan benih jantan yang subur oleh keranaterlalu banyak. Aku tidak berhenti lalu meneruskan asakan-asakan nikmat ke dalam dubur matang Liyana pula. Kami akhirnya tertidur di situ dengan kepuasan. Aku masih tidak tahu siapa yang dapat bersama Liyana sekarang ini. Apa yang aku tahu, mana-manalelaki yang dapat bersama Liyana pasti akan dapat merasai nikmat persetubuhan denganseorang gadis Melayu yang sangat subur dan matang.


Setahu aku selepas Bob dia telah bersetubuh dengan Ramzul, rakan sekelasnya daripadasekolahnyadulu. Ramzul memang telah lama mengidamkan Liyana. Kasihan Bob, tentu diabelum cukup puas menikmati keenakan tubuh Liyana. Menurut cerita, Ramzul telah dapat membelasah Bob semata-mata untuk merampas Liyana. Bob telah dibelasah di hadapanmata Liyana. Setelah berjaya 'memenangi' Liyana, Ramzul terus membawa Liyana pergi dari situ untuk menikmati 'hadiah' kemenangannya. Bob hanya dapat melihat aweknya dibawa olehRamzul pergi tetapi akhirnya dia membuat keputusan untuk mengekori mereka berdua. Ramzul telah membawa Liyana pergi ke satu hotel dengan niat untuk menyetubuhi Liyanasepuas-puasnya. Liyanapula dengan rela membiarkan Ramzul berbuat apa-apa sahajakepadanya. Sesampainya mereka ke dalam bilik, Ramzul telah dengan rakus mengoyakkan baju dan membuka seluar Liyana sehingga gadis itu terbogel. 


Ride 'Em Cowgirl! Sex Position Secrets For Better BuckingDia sudah tidak dapat mengawal ... nafsunya yangditahan semenjak dia terlihat Liyana mandibogel semasa perkhemahan sekolah dulu. Diatelah menahan gelodak nafsunya dan hanyadapat memuaskan serakahnya dengan melancap sambil membayangkan tubuh montok Liyana. Mereka berdua kini dalam keadaan bertelanjang bulat. Liyana melihat zakar Ramzul yang ketika itu sangat keras mencanak-canak. Tanpa tunggu lagi Ramzul bercelapak di celah kangkang Liyana dan menghunuskan zakarnya ke belahan bibir cipap Liyana. Liyana hanya membiarkan Ramzul melepaskan geramke atas tubuhnya. Zakar itu kelihatan perlahan-lahan masuk ke dalam rongga cipap Liyana yang kelihatan berlengas oleh lendirnya sendiri. Rupa-rupanya cipap subur itu sudah bersedia untuk dinikmati sepuas-puasnya. ZakarRamzul dengan mudah menusuk ke dalam dan akhirnya santak ke pangkal. Ramzul mendengus kesedapan. Kali ini dia akan meratah Liyana puas-puas. Dia akan menjoloksehingga Liyana menjerit-jerit dan dia akan menceratkan benihnya sehingga gadis subur itu bunting dengan bayinya. Idea-idea itu telah menambahkangeramnya lalu dia merodokrongga cipap yang matang itu tanpa belas kasihan. Dia menjerit-jerit kenikmatan sambil Liyana menggeliat kesedapan.


Biarlah satu hotel dengar jeritan nikmat dia yangsedang berzina dengan gadis montok itu. Biar satu hotel tahu bahawa dia sedang merodok cipap gadis Melayu yang sangat ranumdan subur. Dia mahu semua tahu bahawa sebentar lagi dia akan memancutkan benihjantannya sehingga gadis itu bunting. Dia tidak berasa kasihan langsung kepada Liyana yangberpeluh-peluh menggelinjang diratah dengan rakus. 

 Dia menjerit tetapi mereka berdua yang sedang berzina itu hanya memandang sinis kepadaBob. Bob merayu-rayu agar Liyana menghentikan persetubuhan itu dan tidak membenarkanRamzul melepaskan benihnya ke dalam tubuh awek kesayangannya. Rayuan Bob itudijawab dengan ayat-ayat yang sungguh menyiksakan oleh Liyana dan Ramzul. "Kau lihatsendiri Bob... Kau lihat zakar aku merodok cipap awek kau. Oh! Lazatnya!". Liyana pula menyambung "Ramzul... Jangan pedulikan dia. Pancut Ramzul... Pancutkan benih mani kau... Rasalah kenikmatan mencerat mani dalam cipap aku...". Serentak dengan itu Ramzul menyondol cipap Liyana dengan dalam sambil Liyana meluaskan kangkangannya supaya zakarsial itu menusuk sehingga ke pangkal. Bob tergamam melihat tubuh gebuaweknya dipeluk erat oleh lelaki itu yang hampir sangat untuk memuntahkan air maninya ke dalam cipapLiyana yang sedang menadah dengan relanya. Dia melihat dengan matanya sendiri bila Ramzul menjerit kuat memanggil nama Liyana sambil bontotnya terkemut-kemut memancutkan benih suburnya dengan deras, pekat dan banyak ke dalam rahim Liyana. Liyana pula ternganga-nganga dan terkangkang-kangkang sambilmatanya terbeliak menerima pancutan benih yang begitu banyak. Akhirnya Ramzulterjelepuk di celah kangkang Liyana sambil mendengus kepuasan sambil diperhatikan oleh Bob. 


Tubuh gadis boleh dibeza-bezakan rasanya. Tubuh gadis Melayu adalah berbeza dengan tubuh gadis Cina dan sebagainya. Pada pendapat peribadi aku, tubuh gadis Melayulah yangpaling enak dan lazat untuk dinikmati. Dan tubuh bekas awek aku, Liyana adalah antara tubuhgadis Melayu yang paling lazat pernah aku jamah. Liyana tidaklah secantik mana. Ada rupa tetapi itu semua tidak aku pedulikansetelah aku merasai kelazatan bersetubuh dengan dia. Tentu setiap lelaki yang berjaya menikmati cipap dan dubur Liyana bersetuju denganpendapat aku.Malah Liyana selalu bangga dengan berkata setiap lelaki yang merasai keenakan tubuh dia pasti akan berakhir dengan jeritan nikmat sambil memancutkan benihmani mereka dengan deras dan pekat ke dalam tubuh dia. 



Ada satu ketika dulu, walaupun aku cuba melupakannya tetapi ia tetap bermain di dalam kepala aku, aku telah melihat sendiri bagaimana empat orang lelaki telah merogol Liyana di hadapan mata aku. Ketika itu kami berdua sedang bercuti di Kuantan. Kami berjalan-jalansambil bersantai di Pantai Teluk Cempedak. Liyana pula memakai seluar pendek yangmenampakkan ketembaman punggungnya itu. Sampai di satu tempat, kami telah didatangioleh lelaki-lelaki tersebut. Tanpa membuang masa dua daripada mereka telah memegang aku manakala dualagimemegangLiyana. Setelah diberi amaran supayasenyap, mereka telah membogelkanLiyana di situ juga. Di hadapan mata aku juga lelaki yang pertama telah menyumbatkan zakarnyajauh ke dalam rongga dubur Liyana yang empuk itu. Liyana hanya mampu menitiskan air mata sambil melihat aku. Aku pula dihidangkan dengan dengusan-dengusan enak lelaki tadi yangsedang kesedapan menyontot dubur ranum awek aku. Oleh kerana lelaki itu tadi terlalugeram dengan kegebuan tubuh bogel Liyana, dia telah memancut dengan cepat. Bontotmatang Liyana telah ditonggengkan dengan tinggi sekali sambil Liyana tertiarap danterkangkang dengan luas. ... Tanpa berfikir panjang lagi lelaki yang kedua mengambil gilirannya ke atas tubuh gadis yang sudah terbogel untuk diratah itu.


Sekali lagi dubur Liyana yang dipilih untuk memuaskan nafsunya. Begitu juga dengan lelaki yang ketiga. Bagaimanapun lelaki yang keempat memilih untuk menikmati cipap empuk Liyana kerana lubang dubur Liyana telah dipenuhidengan benih lelaki bertiga tadi. Setelah jantan-jantan sial itu tadi pergi dari situ, aku terusmendapatkan awek aku yang sedang telanjangbogel itu. Aku sempat bertanya ewanaLiyana telah puas ketika dirogol. Liyana dengan malu berkata dia telah puas empat kali sewaktu disetubuhi tadi. Sememangnya Liyana pantang kalau dapat batang lelaki...
Ayah Liyana selalu membawa kawan-kawannya datang ke rumah untuk lepak dan berborak. Bayangkanlah nafsu berahi mereka apabila mereka melihat anak gadis Pak Ewan yangsudah cukup ranum dan subur itu datang membawa minuman tanpa berpakaian langsung! Sambil menuangkan air untuk kawan-kawan ayahnya, Liyana mencangkung dan itu yangmenampakkan bentuk cipap Liyana yang gebu yang bentuk bontot Liyana yang lebar danpadat. Pernah beberapa kali Liyana disetubuhi ketika Hari Raya olehkawan-kawan ayahnya yangterlalu geram dengan gadis itu. Malah mereka tanpa segan-silu di hadapan isteri dan anak- anak mereka telah meratah tubuh muda Liyana dengan rakus sehingga terpancut kepuasan.

Position Of The Day Playbook: Sex Every Day In Every Way 
Pernah sekali ketika aku berada di rumah Liyana ketika Liyana sedang kencing dalam tandas, Pak Ewan balik dari kerja lalu terus mencari Liyana. Dia terjumpa Liyana sedangmencangkung memancutkan airkencingnya lalu terus mendukung anak gadisnyayangmasih kencing itu terus ke dalam bilik. Aku hanyamelihat saja awek aku yang bakal disetubuhi olehayah kandungnya sendiri. Airkencing Liyana masih lagimeleleh-leleh dari cipapnya ke atas lantai rumah. Tanpa bersabarlagi Pak Ewan terus merodok dubur matang Liyana yang telah ditonggengkan dengan tinggi. Gadis subur itu merengek-rengek kesedapan apabila rongga duburnya menerima tusukandemi tusukan zakar Pak Ewan yang besar itu. Aku melihat dengan mata aku sendiri duburLiyana membuka denganluas untuk menerimakemasukan zakar ayahnya. Pak Ewan akancuba membuntingkan anak gadisnya sendiri.



Ayah Liyanamenjolok dengan dalam dan padu. Zakarnya ditekan sedalam-dalam mungkindemi untuk merasai kemanisan rongga dubur anak gadisnya itu. Ketika itu Liyana berusia 22tahun. Pada usia beginilah cipap dan dubur seorang gadis akan mencapai kemuncak kematangan dan kesuburannya. Pada usia begini, dubur gadis akan berasa lebih lemak dan manis jika dinikmati. Apatah lagi gadis yang seperti Liyana yang mempunyai dubur yangtembam dan padat. Itulah kenikmatan yang dirasai oleh Pak Ewan ketika itu. Bayangkanlahjika ada seorang gadis yang gebu dan subur menonggeng di depan mata kita denganbelahan bontotnya membuka luas menampakkan rongga dubur dan alur cipapnya. Mahutidak mencanak konek kita! Pak Ewan mendengus-dengus tanpa terkawallagi. Tempo jolokan sudah jadi tidak menentu. 



Itu menandakan benih jantannya sudah berlumba-lumba untuk dipancutkan kedalam dubur enak yangmenanti. Liyana merengek-rengek manja merayu supaya ayahnyamemuntahkan air mani dengan pekat dan banyak. Pak Ewan bertambah geram denganrengekan manja anak gadisnya itu. Jeritan Pak Ewan semakin kuat.Ceratan-ceratan air mani yang pekat dan membuak-buak yang pernah aku rasakan telahmembuatkan konek aku mencanak-canak ketika memancutkan benih-benih subur ke dalam tubuh muda gadis itu. Pada ketika aku memancutkan benih bunting itu, Liyana terkangkang-kangkang dengan luas dan matanya terbeliak sambil memaut erat punggungku supayamelepaskan air mani aku jauh ke dalam rahim subur dia. Kami berdua menjerit danmendengus keenakan kerana climax dengan serentak. Keenakan dan kelazatan yang akurasakan ketika itu begitu melampau-lampau sehingga aku yakin akan dapatmembuncitkan perut gadis Melayuini. Dan hasilnya diatelahmengandungkan anak aku. Kami berduabegitu gembira sewaktu mengetahui perkara itu.
Lesbian Sex: 101 Lovemaking Positions 

Aku juga amat gembira kerana Liyanakelihatan begitu suka dengan anak haram aku yang sedang dikandungnya. Ini adalah penamat kepada cerita-cerita aku tentang sejarah persetubuhan Liyana. Entahdengan siapa dia sekarang aku tidak tahu cuma lelaki itu pasti bertuah dan puas denganpancutan-pancutan air mani yang akan dilepaskan ke dalam cipap dan dubur bekas awekaku itu. Walaupun aku telah berkahwin, aku masih berharap satu hari nanti Liyana akan datang mencari aku untuk menyerahkan tubuh enaknya untuk aku nikmati. Pasti aku akan membuntingkan gadis subur itu sekali lagi.


More story always vist my blog

No comments:

Post a Comment